Tellimuste töötlemine
Sobiva toote tellimiseks tuleb see lisada ostukorvi. Toote hind ja saadavus sõltuvad mitmest nüansist ning võivad muutuda ilma eelneva teavituseta. Klient saab oma ostukorvi sisu vaadata, klõpsates paremal ülanurgas oleval „ostukorvi” ikoonil. Enne tellimuse vormistamist valige sobiv tarneviis. Eesti piires on kohaletoimetamine tasuta, kui tellimuse summa on vähemalt 85 eurot, mis kajastub ka teie ostukorvis. Pärast seda, kui tellimuse makse on laekunud meie kontole, saadetakse pakk teie poolt märgitud aadressile.

Tarneaeg

  • Kui tellitud toode asub meie laos (reeglina kehtib see Ekseption Skincare’i ja Fusion Meso toodete puhul), toimub tarne 1–3 tööpäeva jooksul (nädalavahetustel kullerteenus ei tööta).
  • Kui tellitud toode asub meie äripartneri laos, võib tarneaeg pikeneda 5–7 tööpäevani.
  • Palume neid asjaolusid arvestada ja vajalikud tooted aegsasti tellida.
  • Kui Müüja ei saa tellimust täita, teavitab Müüja sellest Klienti esimesel võimalusel telefoni või e-posti teel ning lepib Kliendiga kokku sobiva lahenduse (toote asendamine, raha tagastamine jms).
  • Kui Klient soovib tellimuse tühistada, peab Klient sellest Müüjat võimalikult kiiresti teavitama e-posti aadressil: info@skinlab.ee.

Kauba kohaletoimetamine
Tellimusse kuuluvate toodete hinnale lisandub tarnekulu, mis sisaldab käibemaksu. Tarnekulu ei tagastata. Tarnekulu suurus sõltub Kliendi poolt valitud toote mahust ja kaalust. Tellimuse kohaletoimetamine Eesti piires on tasuta, kui tellimuse summa on vähemalt 85 eurot, mis kajastub ka teie ostukorvis. Tellimuse tegemine teistesse riikidesse on võimalik eelneval kokkuleppel ja hinnapakkumise alusel.

Soovime teile meeldivaid oste meie e-poes!